Grafik zajęć

* Grafik obowiązuje od 14 września 2015
Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
10:30 X X X X X X
16:00 X X X X X X
17:10 Pilates Ball ATC
Antycellulit
Pilates Mat TURBO
SPALANIE
Pilates
small ball
X
18:10 TURBO
SPALANIE
TRENING
OBWODOWY
TBC
Total Body Con.
PUPOMANIA TBC
Total Body Con.
X
19:10 PUPOMANIA MIX
Rowery + Shape
ROWERY ABS
(Płaski Brzuch)
MIX
Rowery + Brzuch
X
20:10 MIX
Rowery + Brzuch
X ABS
(Płaski Brzuch)
MIX
Rowery + Shape
X X

Opis zajęć

ROWERY

To zajęcia na rowerach stacjonarnych prowadzone przez instruktora, który przy specjalnie dobranej muzyce układa „trasę", którą uczestnicy zajęć pokonują w różnym tempie, w różnych pozycjach i z obciążeniem dopasowanym do tempa, ustawienia ciała i możliwości każdego uczestnika indywidualnie. Jest to trening no impact, co oznacza że nie obciąża stawów skokowych, kolanowych i biodrowych, a kręgosłup nie jest narażony na mikrowstrząsy. Zajęcia dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku i o różnym poziomie sprawności fizycznej - w jednej grupie pod okiem instruktora mogą ćwiczyć osoby zaawansowane i początkujące!

TURBO SPALANIE

Zajęcia interwałowe nastawione na spalanie tkanki tłuszczowej i kształtowanie proporcjonalnej, pięknie wyrzeźbionej sylwetki. Łączymy ćwiczenia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe (łydki, uda, pośladki, brzuch, ramiona, klatkę i grzbiet) z licznymi sekwencjami kardio, co daje efekt ujędrnienia i wyszczuplenia sylwetki, a także poprawę wytrzymałości i kondycji.

TRENING OBWODOWY

Interwałowy system ćwiczeń na stacjach. Każda stacja to nowe zadanie sprawnościowe, kondycyjne, wytrzymałościowe lub siłowe oparte na złożonych ruchach funkcjonalnych. Różnorodne ćwiczenia zmuszają wszystkie mięśnie i stawy oraz układ sercowo-naczyniowy i oddechowy do intensywnej pracy. Dzięki temu w szybki sposób wzmacniamy mięśnie, spalamy tkankę tłuszczową, kształtujemy sylwetkę, ale też poprawiamy kondycję, wytrzymałość, gibkość, równowagę, stabilność i koordynację. To sposób na zdrowe, wytrenowane i pięknie wyrzeźbione ciało!!!

ABS

Trening mięśni brzucha z niezliczoną ilością ćwiczeń, serii, powtórzeń... w różnych pozycjach, w różnym tempie... z użyciem obciążeń, piłek, piłeczek.

TBC (Total Body Condition)

Zajęcia dla wszystkich, których celem jest spalanie tkn. tłuszczowej, proporcjonalne kształtowanie sylwetki, wzmacnianie i ujędrnianie...przy dynamicznej muzyce, z power'em i energią! Rozgrzewka to prosty, ale dynamiczny układ w stylu aerobic classic lub nieskomplikowane wejścia na step. Główna część zajęć to wzmacnianie i kształtowanie wszystkich grup mięśniowych z użyciem przyborów takich jak hantelki, obciążniki, sztangi, czasem piłki. Różne kombinacje łączenia ćwiczeń, mnogość pozycji i ruchów sprawiają, że każde zajęcia są inne, zaskakujące i na pewno nie nudne! Zajęcia kończą się zawsze rozciąganiem ćwiczonych grup mięśniowych i relaxem. TBC Brzuch nastawione na ramiona i brzuch.

SUMMER GYM

Sezonowe zajęcia nastawione na wzmacnianie wszystkich grup mięśniowych i kształtowanie proporcjonalnej, pięknie wyrzeźbionej sylwetki. Kształtujemy i ujędrniamy łydki, uda, pośladki, brzuch, ramiona, klatkę i grzbiet. Dodatkowo wiele sekwencji cardio intensywnie pobudzi cały organizm i przyśpieszy spalanie tkn. tłuszczowej.

PUPOMANIA

Trening mający na celu ujędrnić, unieść i ukształtować piękne pośladki. To zestaw dynamicznych ruchów i ćwiczeń, które angażując mięśnie pośladkowe, intensywnie je pobudzają i wzmacniają, jednocześnie spalając tkankę tłuszczową. To sposób na piękną pupę!

ATC (antycellulit)

Zajęcia dające rewelacyjne efekty w spalaniu tk. tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnianiu i wysmuklaniu łydek, ud i pośladków. Rozgrzewka to dynamiczny układ ruchów intensywnie angażujących nogi. Następnie bardzo duża ilość ćwiczeń wzmacniających w różnym tempie, w różnych pozycjach z "antycellulitowymi" zatrzymaniami i pulsowaniem, często z użyciem małych piłeczek.

Zumba

To połączenie aerobiku i tańca zainspirowane latynoskimi rytmami. Proste kroki taneczne, zmysłowe i swobodne ruchy i energetyczna muzyka wszystkich wprawia w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy. Trening dodaje energii, poprawia samopoczucie, kształtuje sylwetkę, poprawia kondycję… Dzięki ciągłym tanecznym ruchom bioder wzmacniamy i rzeźbimy mięśnie brzucha, pośladki i uda… Do tego spalamy ogromną ilość kalorii. Zumbę ćwiczymy przy dynamicznej, porywającej muzyce takiej jak: merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, cha-cha, rumba i wiele innych.

Body Pump

Intensywny trening ze sztangą, której ciężar regulujemy w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i aktualnych możliwości ćwiczącego. Ćwiczymy przy odpowiednio dobranej, pobudzającej muzyce, w różnym tempie i w różnych kombinacjach dzieląc ćwiczenia ze względu na grupę mięśniową jaką wzmacniają lub łącząc ćwiczenie w nieskomplikowane układy. Ten rodzaj treningu ma za zadanie poprawę ogólnej wydolności organizmu, wyszczuplenie sylwetki, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez widocznego wzrostu ich obwodów. Utrata podskórnej tkanki tłuszczowej podkreśla zarys mięśni.

Pilates

Jest to trening całego ciała, który obejmuje wzmacnianie, rozciąganie i rozluźnianie mięśni, połączone z odpowiednim, głębokim oddechem przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Kształtuje i wysmukla całą sylwetkę, wzmacnia mięśnie grzbietu, kończyn i brzucha, a także głęboko położone mięśnie wewnętrzne miednicy, które nie są aktywowane podczas innych treningów. Podczas zajęć instruktor - rehabilitant zwraca szczególną uwagę na poprawną technikę wykonywanych ćwiczeń, odpowiednie ułożenie ciała i odciążenie kręgosłupa i wszystkich stawów. Regularny trening pozwala zapomnieć o bólach kręgosłupa, bólach głowy, koryguje wady postawy, a zatem wspomaga lub zastępuje rehabilitację. Poprawia elastyczność, zwiększa zakres ruchu, ujędrnia i wysmukla sylwetkę, a także relaksuje. Ćwiczymy na specjalnych matach (MAT), z dużą piłką (BALL), która dodatkowo poprawia koordynację ruchową i równowagę, z małą piłeczką (small BALL) lub z laseczką gimnastyczną, która wykorzystywana jest w rehabilitacji i korektywie.

Joga

To system ćwiczeń i metod, które pozwalają zachować dobrą kondycję fizyczną i piękną sylwetkę, ale też prowadzą do harmonii psychicznej i duchowej. Joga harmonizuje ciało z umysłem, skutecznie przeciwdziała stresom, dodaje energii, uczy koncentracji i relaksu. Poprawia gibkość i elastyczność, wzmacnia mięśnie. Zajęcia prowadzi wyszkolona instruktorka, pasjonatka jogi. W grupie mogą ćwiczyć zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowane.

Vibra Fit

To platforma wibracyjna, której działanie polega na stymulacji nerwowo - mięśniowej organizmu. Wibracje powodują naturalne skurcze mięśni, tak zwane odruchy bezwarunkowe. Ćwiczenia wykonywane z wibracjami angażują 95 - 97 % włókien mięśniowych. Dzięki temu, zamiast wyczerpujących długich treningów siłowych i fitness, taki sam rezultat wzmacniający, odchudzający i zdrowotny osiągniemy ćwicząc w odpowiednich pozycjach przez 10 min. na Vibra Fit. Jest to nowoczesna, profesjonalna metoda treningowa, odchudzająca i rehabilitacyjna:

  • poprawia krążenie krwi i limfy,
  • przyśpiesza przemianę materii,
  • redukuje tkankę tłuszczową,
  • likwiduje cellulit pierwszego i drugiego stopnia,
  • angażuje wszystkie mięśnie, również te głębokie,
  • rozwija koordynację ruchową i równowagę,
  • ujędrnia ciało,
  • usuwa napięcie mięśni,
  • wzmacnia odporność organizmu,
  • masuje wibracyjnie całe ciało,
  • odciąża i wzmacnia ścięgna i więzadła,
  • mobilizuje stawy,
  • profilaktyka osteoporozy i reumatyzmu,
  • zwiększa gęstość kości,
  • reguluje gospodarkę hormonalną,
  • regeneruje organizm,
  • usprawnia krążenie.

Rośnij Zdrowo

Gimnastyka korekcyjna i ogólnorozwojowa dla dzieci w wieku 6 – 14 lat, prowadzona przez rehabilitanta ruchowego, pedagoga z doświadczeniem w pracy z dziećmi. Zajęcia z elementami zabawy, przy muzyce i z użyciem różnych przyrządów do ćwiczeń: piłki, piłeczki, laseczki, obciążenia, maty, stepy, talerze, paski … Zajęcia oparte na elementach pilatesa, jogi, gimnastyki leczniczej i korekcyjnej mające na celu:

  • stymulowanie prawidłowego wzrastania i rozwoju ruchowego,
  • naukę prawidłowej postawy,
  • wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu,
  • wzmocnienie stawów, kości i kręgosłupa,
  • poprawę gibkości i elastyczności (rozciąganie),
  • rozwój równowagi i koordynacji ruchowej,
  • poprawę wydolności i wytrzymałości,
  • kształtowanie sylwetki,
  • pobudzenie metabolizmu u dzieci z nadwagą,
  • wyładowanie nagromadzonej dziecięcej energii,

  • Rodzice dzieci uczęszczających na zajęcia otrzymują 10% zniżki na wszystkie usługi klubu!
    *Zajęcia będą się odbywały po zebraniu odpowiedniej ilości osób, obowiązują zapisy!